2011. szeptember 23., péntek

Kinder pingui pohárkrém

A receptet a No Salty-ról vettem és rögtön megtetszett, mert szeretjük, eredetiben, és tortaként is a kinder pinguit. Egy édesség éhes délutánon készült amikor valami egyszerűre vágytam, és persze gyorsan elkészíthetőre. Erre esett a választásom. Először sima főzős pudinggal készült, majd az eredeti receptet is elkészítettem. A főzőssel krémes lett, a gálával habosabb. Kollektív az elsőre voksoltunk, mert nekünk az finomabb volt, pedig másodszor extrább dolgokkal is megszórtam.



 Kinder pingui pohárkrém:

Piskóta:

4tojás
4ek cukor
3ek liszt
1 ek kakaópor

sütőpor nem szükséges mert nem a magas piskóta a cél de ha szeretnél rakhatsz bele 1 tk.

A tojássárgáját kikeverem a cukorral hozzáadod a lisztet és a kakaót majd óvatosan a felvert tojásfehérjét. 170 fokos előmelegített sütőben sütöm tűpróbáig.

Krém:

2 dl tejszín
2 ek méz
1 csomag Gála főzés nélküli puding vanília , de én már csináltam sima főzős pudinggal is, vaníliással az nekünk finomabb volt a képen is az van


A pudingot elkészíted a leírás szerint adsz hozzá 2 ek mézet majd ha kihűlt (ha a főzős változat) hozzákevered a felvert tejszínt. A tejszín lehet több is.

A piskótát összetördelem és felváltva lerétegezem a krémmel. Én a krémmel szoktam kezdeni.

A tetejére olvasztott csokit teszek valamint darabolt csokit. Tálalás előtt 10 percre mehet a fagyasztóba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése