2012. október 22., hétfő

Oreos brownie

Nemrég, fedeztem fel magamnak a browniet. És rögtön meg is szerettem. Na jó, nem csak én, a kis családom is. Gondoltam sütök, egy adag Oreo kekszet. Meg kell valljam, hogy egyszer már vettem boltban is, nem igazán ízlett, de hát miért ne adjunk neki még egy esélyt. Házilag annyival, de annyival jobban ízlett! A receptjét Gesztenyénél találtam, úgy készítettem el mint Ő. Tényleg nagyon finom lett.
Aztán eszembe jutott, hogy halmozom az élvezeteket. Na igen, ez gyakran eszembe jut. Láttam egy műsort amiben Lorraine Pascale egy oreos browniet készít, megkerestem a neten a receptjét, és ott várt, csak várt a füzetemben, hogy egyszer majd Ő is sorra került. Eljött az ideje. Így aztán még finomabb lett az egész. Egyébként nagyon szimpatikus, a hölgy műsora, nekem. Plusz még a haját is összefogja ha főz ami nem utolsó szempont. Tehát íme ez a finomság:


 Oreos brownie:

165 g vaj + a kenéshez
200 g reszelt vagy aprított csokoládé
3 tojás + 2 sárgája
2 tk vanília
165 g cukor
2 ek liszt
1 ek kakaópor
csipet só
154 g oreo keksz tördelve, én éles késsel 4 illetve 6 felé vágtam őket
tetejére porcukor

21x25 cm formában sütöttem

180 fokra előmelegítem a sütőt. A tepsit kivajazom és vágok az aljába egy sütőpapírt.
Megolvasztom a vajat a csokoládéval és simára keverem. egyszerű kézi habverővel kikeverem a tojást a cukorral, majd hozzácsorgatom a csokis vajat. Ezután szépen sorba a többi hozzávalóval is simára keverem. A formába öntöm, majd rádobálom az oreo keksz darabokat és 25-30 percig sütöm. Kicsit hűlni hagyom majd felszeletelem.

Egyszerű és azért szeretem a brownie-t, mert még gép sem kell az összeállításához.





A kínálat: Oreo keksz, oreos brownie, és mogyorós oreo.


16 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Szívesen megkóstolnám!

    VálaszTörlés
  2. Így, sorban kérek belőle!:D Nagyon guszták lettek!

    VálaszTörlés
  3. Hmm, ilyen sorrendben jöhetnek is!

    VálaszTörlés
  4. Csuda jól néznek ki, mentettem is magamnak mindkettőt! :)

    VálaszTörlés
  5. Külön-külön is nagyon finom mindkettő, együtt talán méginkább! :) Nagyon guszta! :)

    VálaszTörlés
  6. Oreosat még nem ettem, de házi oreoval szívesen kipróbálnám:) Az én családom is oda van a brownie-ért, tényleg egyszerű összedobni, még egyszerűbb tán, mint a muffin:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon felkeltette az érdeklődésemet, jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
  8. Ez aztán igencsak kívánatos kínálat, mondhatni a bőség zavarában vagyok hogy melyiket is válasszam?:-)) Nagyon guszta, ügyes vagy!

    VálaszTörlés