2013. február 19., kedd

Dupla csokis dupla kávés brownie

Már írtam, mennyire jó kis gyűjtemény lett, Flóra blogjátékán összegyűlt finomságokból. A blondiet már megmutattam most jöjjön egy brownie. Nagyon finom, az eredetijét Gerdi készítette, fűszerezve egy kedves családi sztorival, érdemes elolvasni. Kicsit változtattam a recepten, kicsit sokalltam a lisztet és féltem ennyi kávét tenni bele. Mert magas a vérnyomásom, és nem igazán ihatok kávét, pedig nagyon szeretem. Ritkán azért engedélyezem magamnak. Tehát kevesebb kávét tettem bele, viszont egy kis instant kávéval, megtoldottam. Nagyon finom lett. Ezt a kávé dolgot, meg lehet, hogy kicsit bebeszéltem magamnak. De finom volt nagyon! 


 Dupla csokis dupla kávés brownie:

20 dkg vaj
20 dkg étcsoki
3 tojás
20 dkg cukor
20 dkg liszt
2 csomag vaníliás cukor
5 dkg kakaópor
csipet só
0,5 dl kávé
1 kis zacskó instant kávé (Jacobs 3:1)
10 dkg aprított fehér csoki

A csokit feldarabolom, hozzáadom a vajat és felolvasztom a microban, közben gyakran átkeverem. Ha már jól lágyul, kiveszem, simára keverem és hozzáadom a kétféle kávét. A tojást, kikeverem a cukorral. Majd hozzáadom a lehűlt, csokis vajat. Majd mehet hozzá a kakaópor és a liszt is. Elkeverem, majd a sütőpapíros tepsibe teszem. 20*25 cm-es. A fehér csokival megszórom a tetejét. 170 fokon, 25 - 30 percet sütöm.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése