2013. november 14., csütörtök

Csirkehúsos palacsinta sütőtökös almás mártással - Blogkóstoló

Az őrülten jó ételek című blog írójától válogathattam, ahol tényleg igazi őrült jó ételek sorakoznak egymás után. Különlegesek és változatosak. Én így ősszel egy klassz sütőtökös almás finomságot választottam. Valamint ami meglepő sósat! Csirkehúsos palacsinta sütőtökös almás mártással.
Nagyon finom volt igaz az enyémbe kicsit több sütőtök került, és sűrűbbre főztem a mártást. Csak ajánlani tudom!

8 db csirke felső comb
80 dkg sütőtök - én többet használtam, mert nagyobb tököcskét sikerült vennem
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 db alma
bors, só
8 db sós palacsinta

A hagymát felkockázom és üvegesre pirítom. A csirkét kicsontozom és felkockázom. Rárakom a hagymára a csirkét és így kavargatom egy kis ideig, vigyázva hogy a hagyma ne égjen meg. a tököt megtisztítom, felkockázom és a hús mellé rakom. Rakok hozzá fokhagymát és annyi vizet hogy ellepje. Innentől úgy főzzük mint a pörköltet, de amikor a tök kezd már szétesni, gyakrabban kell kevergetni, nehogy leégjen (én majdnem így jártam). A husit kiveszem, a mártásból. Néhány tök darabbal együtt, így a palacsinta belsejébe is kerül a tökből. A mártást leturmixolom.
Majd összemelegítem egy felkockázott almával. Megtöltöm a palacsintát a husival és ráteszem a mártást. isteni :)


1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy "meggyógyult" a blogod és hoztad a posztod! :) Nagyon izgalmas kombináció valóban! :)

    VálaszTörlés