2011. november 26., szombat

Csokoládékrémes, diós grillázsos bonbon

Ezt a bonbont, még akkor készítettem el amikor a levendulás citromkrémes bonbont. Tudtam, hogy nem lesz hatalmas sikere a levendulásnak, kicsit kárpótolni akartam őket érte. Készítettem egy csokikrémet, és diós grillázst apróra vágtam és bele keveretem. Nagyon finom lett a végeredmény.


Csokoládékrémes, diós grillázsos bonbon:

Burok: 

100 gr tejcsokoládé

Töltelék:

50 ml tejszín
50 gr tejcsokoládé
diós grillázs apróra vágva


A csokoládét felolvasztom és temperálom. Kikenem vele a formát, majd a hűtőbe teszem. A tejszínt felmelegítem, majd hozzádarabolom a csokoládét, szépen elolvad benne, majd mikor kicsit megszilárdult hozzákeverem az aprított diós grillázst. 
A krémet beletöltöm a bonbonba, hagyva helyet a lezárásnak. Kicsit visszateszem a hűtőbe, majd az újra megolvasztott csokival lezárom őket. Majd kb 30 perc múlva kifordítom őket a formából és már lehet is enni :)



6 megjegyzés:

  1. hÚÚÚ!!! Ez isteni finom lehet! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Hú, már te is ilyen szuper bonbonokkal jössz:) Nagyon jól hangzik, isteni lehet.

    VálaszTörlés
  3. Gandi, tényleg fincsi, főleg hogy picit ropogós a töltelék :)

    VálaszTörlés
  4. Trollanyu, hát igen a bonbonozás az egyik új szenvedélyem :)

    VálaszTörlés
  5. Aaa, ez a gyengém...csokikrém-bonbon-grillázs hmmmm

    VálaszTörlés