2011. október 22., szombat

Meggyes túrós krémsajtos torta

Maga a tökély! Krémes és gyümölcsös! Imádom. Anyukám szülinapjára készítettem el a tortát, mert ilyen típusú volt a rendelése. Mondjuk variált rendesen. Először puncs tortát akart, majd nem is inkább egy sachert. Nem mégsem legyen inkább valami túrós gyümölcsös. Még jó, hogy könnyen eldöntötte. Mondjuk jobban örültem neki mint az előzőknek, hiszen a házi krémsajtot már régen ki szerettem volna próbálni, íme a lehetőség :)
A receptet Mohánál találjátok. Úgy jó ahogy van, az a legjobb ha az eredetit nézitek meg :)
Én már többféleképpen felhasználtam ezt a krémet, csináltam ezt a meggyeset, csináltam sárgadinnyéset, és fekete szedreset is csak az arányokon változtattam, mikor mit kívántam jobban. Majd szépen felteszem azokat is. 
Annyiban mégis módosítottam, hogy egy piskóta alapot használtam a kekszes helyett, mert nincs nagy sikere nálunk a kekszes alapnak. 

Íme a finomságom képekben :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése