2013. január 11., péntek

Szezámos virslis falatok

Nem volt kedven Szilveszterkor, valami bonyolult sósat sütni. Leveles tésztám, nem volt itthon, de eszembe jutott, hogy van hájas tésztám, amit a réteshez és a krémeshez is használok. Gyorsan kivettem egyet a fagyóból. Másnap reggelre kiolvadt, fél óra és kész is volt. Nagyon finomak lettek, főleg hogy sajtos és chilis virslit tettem bele. A gyerekek csak úgy falták a sajtosat reggelire. Mert mire felébredtek, már kész voltam vele. 


 Szezámos virslis falatok:

A tészta ennek alapján készült, most csak a fagyasztóból vettem elő. De ugyanolyan jó lehet bolti leveles tésztából is.

50 dkg sajtos és chilis virsli (én a sparos regnumot raktam bele)

szezámmag, köménymag


A tésztát kinyújtottam, nem túl vékonyra kb fél és egy centi között volt. Kockákra vágtam. A virslit feldaraboltam, 1 virslit 4 felé. Minden tésztára raktam egy virslit. Majd feltekertem, úgy raktam a sütőpapíros tepsire, hogy az a része legyen alul, ahol összeér a két tészta. Lekentem felvert tojással, ehhez adtam egy teáskanál tejfölt előtte és úgy vertem fel. Majd megszórtam szezámmaggal és némelyiket köménnyel is. Hagytam 10 percet állni és 200 fokra előmelegített sütőben sütöttem amíg szép barnák nem lettek.


6 megjegyzés:

  1. De nagyon helyeskék lettek! :) Elfogadnék egyet-kettőt! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis választás volt ez! :) Lehet, még nem mondtam, de a pitéid a gyengéim. :D Időnként jövök, és végignézegetem őket(pirulós szmájli). :)))

    VálaszTörlés