2011. november 18., péntek

Dió torta házassági évfordulóra

Egy kedves ismerősöm, szüleinek készült ez a torta. Házassági évfordulójuk, volt még szeptemberben, aminek a megünneplése kicsit megcsúszott, ezért készült most a torta. Vaníliás piskóta, diós krémmel(vajas - pudingos) kívül - belül. Dia kimondottan rózsákat kért valamint a szülei nevének kezdőbetűit is rávarázsoltam a tortára, az csokiból volt. Meg persze partizánkodtam egy kicsit mert a frissen beszerzett dekorcukorkákat is ki kellett próbálnom, hogy mutatnak. Szerintem jót tett neki az arany és az ezüst (Aldi-ban vettem, fincsi mogyorónugáttal és marcipánnal egyetemben - készülök a karácsonyi szaloncukrokra, idén sokfélét tervezek. Igyekszem időben feltenni őket :))



2 megjegyzés:

  1. A torta nagyon szép, biztosan örültek neki az ünnepeltek!!!

    Annyi finomságot készítettél mióta nem írtam, hogy nagyokat nyelve nézelődök.:)

    VálaszTörlés