2011. november 20., vasárnap

Hóember torta

Ezzel a tortával, kedveskedtem gyerkőceimnek, ma délután. Tegnap vettem a formát a tescoban. Elég jó, féltem tőle. De nem ragadt bele, szépen kijött a formából. Szépen kirajzolódott a piskótán a minta, nem bántam meg hogy megvettem. A gyerekek nagyon örültek, hiszen már Mikulás lázban égnek, de az egyik kedvencük a hóember. Sima vaníliás piskóta volt, vajas pudingos krémmel. 3 tojásos a piskóta, pont eltaláltam, tökéletesen kitöltötte a formát. A krémet, csillagcsővel pöttyöztem fel a piskótára. A cukor gyöngyök Nagy B. kérésére kerültek fel rá, 
Ő szórta meg :) Remélem hamarosan elfogy, mert annyira tetszik neki, hogy mindenre szórni kell. A krémet Wilton festékkel színeztem meg.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos kis hóemberke, és még ehető is!!!Kérhetek belőle???:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Hát persze, csak két éhenkórász kölyökkel kell megbirkóznod érte és sajnos azt hiszem ha sütiről van szó ők a nyertesek :)

    VálaszTörlés