2013. január 16., szerda

Blogkóstoló 7. forduló - SORSOLÁS

Ésss, lezártam a jelentkezést! Nagyon örülök, mert bizony szép számmal jelentkeztetek, erre a fordulóra is! Összesen 43-an vagyunk. A feladat, még mindig ugyanaz, a kapott blogról elkészíteni, egy vagy több finomságot. Készíteni róla, egy bejegyzést. Majd nekem elküldeni a linket, egy fotóval karöltve. Én pedig készítek, egy klassz beszámolót arról, milyen ügyesek is voltunk ismét.  Mindenki, az alatta lévőtől választhat, az utolsó pedig az elsőtől. Ha bármiben segíthetek, akkor ne habozzatok írni! A határidőig bármikor közzétehető! De, nem szaporítom tovább a szót, jöjjenek a párosok:


 Okki

Gionetta - bárkitől választhat :)

A határidő:

2013. február 27.

A képet és a linket pedig a:

bbanyucikeszitenel@gmail.com-ra 

várom.

Jó sütést -főzést mindenkinek!!!!

45 megjegyzés:

  1. Örülök hogy megint egy olyan blogot kaptam amit eddig nem ismertem közelebbről! Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm én is, hogy általam eddig nem ismert blogot kaptam, de azt hiszem nem lesz nehéz választanom, vagy a bőség zavara???

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök én is a páromnak, nekem se lesz nehéz valami szuper receptet választani :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy Hankka blogját kaptam!:) Már van egy pár recept amit elmentettem Tőle, most itt lesz az ideje elkészíteni is. :)

    VálaszTörlés
  5. Megyek is nézelődni, szuper kis blogot tanulmányozhatok:)

    VálaszTörlés
  6. Én is megyek körbenézni Marika blogján.:)

    VálaszTörlés
  7. Bruhaha! Kimaradtam! De ha utolsó leszek, szegény Tündi megint engem kapna! Mi a megoldás?

    VálaszTörlés
  8. A csodába vele! Most néztem még és nem ment el a nevezésem! Pedig Hankka után voltam és még örvendeztem is, hogy milyen sokan vagyunk megint. Teljesen letortem. :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A világért se törj le!!!! Sőt te kapod a bónuszt! Attól választhatsz akitől akarsz :) Várlak téged is szeretettel, be is írtalak a játékba :)

      Törlés
    2. Hurrá! És nagyon köszönöm! :)) micsoda mazlista vagyok! ;)

      Törlés
  9. De jó! :) Örülök Vikinek, imádok nála nézelődni, most még jobban elmélyülhetek a blogjában! :) Izát pedig szeretettel várom! :)

    VálaszTörlés
  10. Én már kétszer is jártam Barbinál, de sok finomság van még nála:)

    VálaszTörlés
  11. Rubin blogját ismerem,most végre készítek is valamit Tőle:))

    VálaszTörlés
  12. Jankánál a bőség zavarában leszek!

    VálaszTörlés
  13. Ahogy elnézem nekem is lessz válogatni valóm bőven.Nem jártam még Tortafügggő Marisznál de ezt szeretem ebben a játékban hogy új bloggoknál fordulok meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez az egyik legjobb dolog ebben a játékban :)

      Törlés
  14. Kisilditől öröm lesz alkotni!!! Nagyon örülök! :)

    VálaszTörlés
  15. Megtisztelő játékunk keresztanyjától készíteni valamit :D

    VálaszTörlés
  16. Örülök,hogy én is olyan blogot kaptam,ahol még nem jártam. Bajban is vagyok mit készítsek.

    VálaszTörlés
  17. Én szeretnék kérni egy kis pár-módosítást számomra (okokat már megírtam az FB-n).
    Aludtam a dologra egyet és úgy érzem korrektnek, ha Erikától sütnék- aki pedig tőlem süt. Ezt álmodtam meg.........lehetséges?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Részemről rendben. Az a lényeg, hogy örömmel készíts valamit, hogy kitől, ebben a játékban szerintem nem olyan fontos. :) Elég laza szabályok vannak :)

      Törlés
  18. Szia Vikvi, felmerült egy kérdés!:)
    Szóval, Marika blogjának a GastroGlobe-ot jelölted meg (mármint, amikor rákattintok a nevére, ezt hozza be), de most vettem észre, hogy oda többen posztolgatnak, nemcsak ő. Véletlenül nem a nemeth-ek nevű blogjáról kell sütnöm? (http://anemethek.blogspot.hu/) Köszi a választ!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      De igen, erről a blogról kell sütnöd, én raktam be rossz linket. Bocsi!

      Törlés
  19. Tök jóóóóóóóó blogot kaptam, nagyon örülök Mézeskalácsnak :-)

    VálaszTörlés
  20. Daniela szépségeit már egy ideje csodálom, itt az idő, hogy ki is próbáljak valamit :-)!

    VálaszTörlés
  21. Az előző blogkóstolón nagyon kicsúsztam a határidőből, de most megfogadom, hogy mielőbb kiszemelek és elkészítek valamit! Én nagyon örülök, hogy a Te blogod kaptam! :) Igazán jó hír! :) Örömmel állok neki válogatni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én örülök :) Bárkivel előfordul, hogy kicsúszik, a határidőből, vagy épp úgy jönnek össze a dolgok, hogy nem tudja valósítani amit szeretett volna. Nem olyan dolog amit érzékenyen kell venni :)

      Törlés
  22. Egy számomra új, de csodás blogot kaptam, köszönöm! Lesz miből válogatnom! :)

    VálaszTörlés
  23. Marianna Beszteri néven a blogom linkje:
    http://marykonyha.blogspot.hu/
    Google +-ra visz a link.
    Mézeskalácsnak üzenem!
    Örülök, hogy Gerdit kaptam! :)

    VálaszTörlés
  24. Én is számomra kevésbé ismert blogot kaptam, de nagyon örülök, mert bőven van miből válogatnom!! Remélem most sikerül időben elkészíteni a finomságot és posztolni is! :)

    VálaszTörlés