2011. december 21., szerda

Mézes puszedli lekvárral töltve

Sosem sütöttem még puszedlit. De idén nagyon szerettem volna. Rengeteg féle van, csokis, lekváros, habos. Én egy csokis lekvárosat választottam. Receptjére Gizinél bukkantam, és mivel nagyon szeretem a receptjeit úgy gondoltam, hogy ez kell nekem. Receptet nem is írok, csak egy variációs lehetőséget ajánlok nektek. Én nem sütöttem a lekvárral együtt, hanem utólag töltöttem meg. Van egy fánk töltő pisztolyom, vagy legalábbis valami hasonló. Megsütöttem az istenien illatozó puszedliket, hagytam hűlni. Megtöltöttem a pisztolyt lekvárral. Minden puszedlit megszúrtam oldalról, elkezdtem nyomni a töltőt és ahogy töltődött a puszedli úgy húztam kifelé a pisztolyt. Elég sok tölteléket sikerült így bele varázsolnom. Gondolkodtam rajta hogy akár csokikrémmel is meg lehetne így tölteni. 
Csokoládéba mártottam, a lekvárosakat fehér csokival díszítettem, a simákat pedig csak cukorgyönggyel. Mert ugye a rendes anyuka gondol arra is hogy a nagyobbik gyermek nem szereti a lekvárt. És szerintetek? Persze, hogy tömte magába a lekvárosat, még meg is dicsérte hogy milyen finom a krém benne. Jellemző, tiszta pasi :) 
Ekkor 1 adag készült belőle. Az óvodai karácsonyi ünnepség előtt, megkérdeztem a gyerkőct, hogy mit vigyünk? Hát Anyuci készíthetnél olyan puszedliket, tudod azt a krémes cukrosat.  Így készítettem 3 adaggal, hogy jó lesz az oviba, meg itthonra is karácsonyra + egy süti. Aha szerintetek? 2 nap múlva arra sem emlékeztek, hogy volt itthon puszedli, mindenkinek nagyon ízlett és persze az Uram és a Tesóm munkatársainak is nagyon ízlett. Úgyhogy én ezt a receptet biztos hogy többször ismétlem :)



2 megjegyzés:

  1. Csodálatosak, meseszépek!!! Nagyon jó ötlet volt beletölteni a lekvárt!!! Köszi az ötletet kifogom próbálni. Na a pasis sztorin meg jót mosolyogtam.:)))

    VálaszTörlés
  2. Gizi örülök, hogy tetszik :) Hát igen nem unatkozom ezekkel a pasikkal. Még egyszer köszi a receptet :)

    VálaszTörlés