2012. július 12., csütörtök

Mángold saláta rántott nyúlcombbal


Egyik nagy kedvencem a mángold. Nagyon szeretem, tésztával, főzeléknek, vagy akár salátának. Elkezdtük levágni a nyuszikat és az első étel, amit, készítettem az a rántott nyúl volt. Ehhez egy finom salátát készítettem. Remélem sokan ismertek a mángoldot, és hogy a szárát, nem szoktátok kidobni, ugyanis nagyon finom. Olyan íze van, mint a spárgának. A következő bejegyzésben megmutatom milyen finom rántotta készíthető belőle.
A salátát, Martinelli játékára ajánlom, nagyon jó játék, aki teheti csatlakozzon. Hétről, hétre valami újat kell főzni, a kategóriák már adottak lehet rájuk készülni. 



 Mángold saláta rántott nyúlcombbal:

10 nyúl comb és nyúl gerinc vegyesen

A nyulat bepanírozom, (liszt, tojás, zsemlemorzsa) és olajban kisütöm.

Saláta:

Most ezersziget öntetet, használtam a salátához ezt készen vettem.

6-7 mángold szál – én a salátába a levelét, és a szárát is beleteszem, de csak a zsenge részét
3-4 paradicsom
1 paprika
4 újhagyma
Fél kígyóuborka

A mángoldot, összetépkedem, a zöldségeket kockára vágom. Összeforgatom és ki - ki az ízlése szerint, öntetet tesz a salátára fogyasztás előtt. Valamint kevés reszelt sajt is mehet a tetejére.

Nagyon finom friss saláta érdemes kipróbálni. A mángoldnak, nincsenek különleges igényei, nagyon jól ültethető, és ha locsoljuk, bizony szépen folyamatosan lesz mángoldunk, egész kora őszig.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon sokszor hallottam már róla, de még soha nem ettem mángoldot! Ki kellene próbálnom, guszta a salátád! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Érdemes kipróbálni, tényleg nagyon jó :)

      Törlés