2012. július 5., csütörtök

Mogyorós – mézes puffasztott búzás csoki


A férjem hozott a gyerekeknek, egy doboz mézes puffasztott búzát. Nagyon szeretik tejjel. Már nem sok volt belőle, amikor édesség éhesek lettünk. De nem ilyesmire vágytunk. Volt egy kis csokim, egy kis mogyorókrémem, mogyoróm, na meg ez a fincsi búza. Eszembe jutott TücsökBogár, oldalán láttam, régebben ropogós szeleteket. Hasonlót gondoltam készíteni. Csak net nem volt a közelemben, próbáltam emlékezetből kreálni valamit. Nagyon finom csokit kaptam a végére.



 Mogyorós – mézes puffasztott búzás csoki:

100 g tejcsokoládé
2 púpos evőkanál mogyorókrém
10 dkg mézes puffasztott búza
10 dkg pörkölt egész mogyoró


A mogyorót, sütőben megpirítom, majd egy konyharuha segítségével ledörzsölöm, a héjat róluk. A tejcsokoládét, megolvasztom, (microban) hozzákeverem a mogyorókrémet. Majd hozzákeverem a búzát és a mogyorót. Egy sütőpapíros formába teszem, majd a hűtőbe. Megvárom, még megszilárdul, és utána szeletelhetem. 16 kocka jött ki ebből az adagból. 



12 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Szuper nyalánkság:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt nagyon szeretném! Elmentettem a receptet, biztosan kifog próbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne! Tényleg nagyon finom és gyors :)

      Törlés
  3. Jól néz ki tényleg, az én gyerekeim is nagyon szeretnék ezt:)Ráadásul sütni sem kell.

    VálaszTörlés
  4. Jujj, ez nagyon király! Mentve!

    VálaszTörlés
  5. ÓÓÓó... Nagyon guszta:))
    Nálad miért nincsenek rendszeres olvasók?
    Szerettem volna regisztrálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos próbáltam helyre állítani a modult de nem sikerült elvileg ha .fr-t irsz a blogcímem végére akkor be tudod állítani a követést. Örülök hogy tetszik :)

      Törlés