2011. augusztus 24., szerda

Elindulok!

Elindulok!
Már régóta tervezgettem, hogy készítek én is egy blogot, de végül is elvetettem. Minek az nekem? Felesleges. Ezért a facebook-ra szépen felrakosgattam azokat a képeket amiket korábban készítettem a különböző ételekről, süteményekről, tortákról. Mostanra odáig jutottam, hogy túl sok ismerősöm szeretne tőlem receptet. Kérdezgetik: Miért nincs neked blogod?
Tényleg miért nincs? Egyszerűbb lenne, és valljuk be szeretném is.
A blogom címén sokat gondolkodtam és úgy gondoltam ezt választom, azt a mondatot amit oly sokszor hallok, B&B szájából: Anyuci készítenél nekem egy kis sütikét, egy szendvicset, vagy csak valami finomat. Na jó Kis B még nem beszél csak azt "mondja" hama-hama és mutogat, de értem a célzást :)
Nagy B viszont már nagyon jól tudja mit akar és a legjobb kis kukta a világon, viszont nem nagyon szereti a hús, úgyhogy taktikázom, és igyekszem belecsempészni az ételbe - kisebb nagyobb sikerrel-. De azokat a recepteket amiket szeret mindenképp felteszem hátha segítek azoknak akiknek szintén ilyen gondjuk van.

Na de hogyan is indultam?
4 éve amikor férjhez mentem majdhogynem  csupasz fenékkel indultam. Tudtam csinálni paprikás krumplit, rántottát, palacsintát, és üveges provance szószból és némi penné-ből egy egyszerű öntsük össze és már kész is a vacsit. De apukám szakács, anyukám meg szimplán csak jól főz úgyhogy fogalmam volt a dolgokról de sosem kellet csinálnom. Férjhez mentem, egy idő után lett konyhám is (Uram csinálta) és persze volt telefonos segítségem. A mindennapjaim úgy zajlottak, hogy kitaláltam mit ennénk és felhívtam valakit - anyut vagy aput - elmondtam mit akarok és ő diktált. Ezt így csináld ezt úgy csináld és én lejegyeztem és csináltam. Az akkori füzetem kezdő háziasszonynak kincset ér!
Aztán megszületett életem egyik szerelme és már elvárásaim is voltak hogy jót főzzek.
Teltek az évek, sütöttem, főztem és megszületett második szerelmem. a terhesség alatt cukorbetegségem volt és mit tesz egy elvonásos kismama?
Gastroblogokat olvasgat nagy élvezettel és mikor már elmúlt a betegség, nőtt a baba elkezd alkotni :)
Hát ez vagyok én, egy részem. Remélem hasznos leszek a számodra te aki éppen olvasol, szórakozz jól!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése