2012. május 1., kedd

Színes csokinyalókák

Gondoltam megörvendeztetem a gyerkőceimet a hétvégén. Elég sokféle csokim volt itthon. Volt alapból, fehér és tejcsokim. Valamint zöld színű citrom ízű csoki, és narancs színű narancsos csoki pasztilla. gondoltam mivel elég rég készítettem nyalókát, most itt az alkalom. Nagyon aranyosak lettek. Egy hibájuk azért akadt, a színes csokoládékat elfelejtettem megütögetni a formában, így mintegy második rétegnek a felszín alatt szépen sorakoztak a légbubik. De mindig tanul az ember legközelebb nem felejtem el. A felső rétegek színesek az alsó réteg, vagy fehér csoki vagy tej csoki. A csokikat felolvasztottam, majd temperáltam a 2/3, 1/3 módszerrel. Vagyis 2/3 rész csokit megolvasztottam, majd hozzáadtam az 1/3 csokit, elkevertem a megfelelő hőmérsékletre hűtöttem, majd újra vissza 30 fokra. ezek után kikentem a formámat, és mivel nem volt itthon hivatalos nyalóka pálcikám. Így hurka pálcákat vágtam méretre és tettem a formába. Íme a végeredmények amik igen hamar eltűntek.






11 megjegyzés:

  1. Óhhh de édesek. Ilyen formát hol vettél, desszermesternél talán?

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Igen a desszertmesternél, az Öcséméktől kaptam :) Úgy tudom ott vették.

    VálaszTörlés
  3. Ééédesek!! Narancsos csokipasztilla?, nem is hallottam még róla. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, az Ázsia bt.-ben vettem lehet kapni rózsaszín epreset karamellás barnát, stb.

      Törlés
  4. Roppant ötletes, és mutatós!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyosak, ügyes vagy! A gyerkőcök biztos hamarabb eltüntették mint ami idő alatt Te megcsináltad?:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Teljes mértékben igazad van, én dolgozom ők az idő töredéke alatt eltüntetik :)

      Törlés
  6. aztaaa, nem semmi, gratulálok :) még sose láttam színes csokit, pedig jártam már az Ázsia bt-ben is. igaz, ott nem nehéz eltévedni... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, az biztos, csak kapkodja az ember ide oda a fejét a sok finomság láttán :)

      Törlés