2011. szeptember 7., szerda

Tarka bonbonok, tejszínes mogyorónugáttal töltve

Egy újabb bonbon! Ki kellett próbálnom az új formámat, amit tesóméktól kaptam. Imádom, pont úgy néz ki mint a Belga praliné bonbonok, ezért gondoltam mindenképp olyanra veszem a figurát mert azt nagyon szeretjük. Mogyorónugáttal töltöttem meg, hogy teljesen olyan legyen, bár az csak valami hasonlóval van töltve.
Nekifogtam. 11 db-os a forma, mit ne mondjak harcoltam a fényképezés jogáért, megettem 1-et a fotózás alatt. Kistányéron bevittem a 3 kedvenc pasimnak, hogy akkor kóstolják meg. Addig elpakoltam a konyhában kb. 5 perc volt. Az hallottam csak Nagy B. -Enyém a csillag! - Kis B. -Ham-Ham-Ham. Bemegyek a tányér üres. Bonbonok? Kollektíven: Milyen bonbonok? Szóval azt hiszem kicsit jól sikerültek.

Tarka bonbonok, tejszínes mogyorónugáttal töltve:

Burok:
100g tejcsoki
50 g fehércsoki

Töltelék:
mogyorónugát
1 tk tejszín

A csokoládékat felolvasztottam, a tejest a gépemben, a fehéret a microban. A formákba kb fél -fél kiskanálnyit és kikentem a formát. Megrázogatom és fejjel lefelé fordítom, hogy szépen szét folyjon a csoki és egyenletes legyen. Beteszem a hűtőbe. 
A nugátot beteszem úgy 10 ms-re a microba. Hozzákeverem a tejszínt, így jó krémes lesz az egész jól lehet a bonbonba tölteni. a nugátot is én csináltam, házilag, de nem voltam annyira megelégedve vele úgyhogy nem teszem közzé.
Kiveszem a formát a hűtőből, megtöltöm a nugáttal, majd egy kis dermedésre beteszem még egy kicsit a hűtőbe. 
A bejegyzés írása közben nagy boldogság ért. Észrevettem hogy,  Kis B. 9. foga kijött és muszáj volt táncolnunk egyet a minimax dalra (alma együttes). Általában vele írom a bejegyzéseimet, hol az ölemben van közben, hol játszik egyet, de jól elvagyunk. 
Szóval pillanatkép vége. 
A maradék csokoládét újraolvasztottam, és lezártam a bonbonokat, de már csak tejcsokival. Visszatettem a hűtőbe. Ennek a formának kicsit több kellett kb. 1 óra múlva tudtam szépen kiszedni a bonbonokat. Picit megnyomtam, és már potyogtak is ki belőle. A formát megnézhetitek itt








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése