2013. március 19., kedd

Kókusz pudingos csokoládés táska

Kókusz, csoki és pikk pakk kész. Kell ennél több. Nekem nem. A kis fiúknak készült reggelire. Korábban keltem, hogy megcsináljam nekik. Kinyitottam a sütőt, hogy kivegyem. Abban a pillanatban kinyílt a szobájuk ajtaja és két álmos kis mackó már jött is ki. Se puszi, semmi - Hát te meg mit sütöttél Anya. Már ehetjük is? Alig bírtak várni, amíg hűlt egy kicsit. Jóízűen bevágtak belőle két darabot, egy jó bögre kakaó kiséretében. Mikor megkérdeztem ízlett - e? A válasz csupán annyi volt: Anya ez isteni!


Kókusz pudingos  csokoládés táska:

1 csomag vaníliás puding
Ízlés szerint cukor
5 dkg kókusz reszelék
3 dl tej

A pudingport elkeverem a cukorral, majd a tejjel simára keverem. Sűrűre főzöm. Majd hozzákeverem a kókuszt. Hagyom teljesen kihűlni.

1 csomag leveles tészta
5 dkg csokicsepp
díszítésnek kókusz chips
1 tojás a kenéshez

A tésztát kinyújtom és kockákra vágom. Minden kocka egyik felére, kenek egy jó adag pudingot és megszórom csokival.  A másik felére vágok két nyílást. Ráhajtom a pudingos oldalra és összenyomkodom a széleket. Lekenem tojással, majd megszórom kókusz chips-szel.  Sütőpapíros tepsire teszem őket. 200 fokon aranybarnára sütöm.


5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó Anyuci vagy! Fincsi reggelit készítettél a Mackóknak! Én inkább éjfélig fent vagyok, csak ne kelljen korábban kelnem... pedig frissen minden finomabb.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper, a kókusz csoki páros az örök klaszikus, mindig nyerő:) Gerdihez hasonlóan én is inkább éjjel előre dolgozom, csak lehessen picit tovább aludni:)

    VálaszTörlés
  3. Már el is képzeltem a kis álmos mackó kisfiúkat, elhiszem, hogy ízlett nekik:)

    VálaszTörlés